Your beauty overthrew me.

Nej, idag är humöret liiiiiiiiite bättre.
Och det har vi vädret att tacka för!

Jag verkligen älskar att solen kommit tillbaka och att det är torrt och varmt utanför mitt fönster.
DET BRINGAR GLÄDJE.

nejmen..

Det får mig på bättre humör iallafall.
Nu tänkte jag dra mig till ica, har sminkat mig och satt upp håret i en slarvig hästsvans, påklädd är jag också!
Blir nog läsk och lite godis, sen så ska jag antingen sätta mig på balkongen i bikini och bara glasssssaaaa i solen, man kan ju hoppas på lite färg?

Sen blir det sång på metodistkyrkan. Hoppas de andra två kommer också.
Nej, nu ska jag bort från datorn och mot ica!

SMSA OM DET ÄR NÅGOT: 0708350201

Kommentarer
Postat av: Philip

SOMMAR TIDER HEJ HEJ!! SOMMARTIDER!! FY FUCKING FAN VA SKÖNT DET ÄR MED SOL!!! :D

2010-05-03 @ 11:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0