you'll never get to know me

berätta 15 sanningar om dig själv & utmana sedan 3 stycken:

1. jag mår bra av förändring, det är därför jag färgar håret ofta, möblerar om i rummet, etc.
2. jag blir alltid nervös när jag umgås med killar
3. jag är beroende av cola
4. jag samlar på kvitton, har ca 200 st.
5. när jag var liten ville jag bli allt, vetrinär, doktor, gladiator, cirkusartist.

6. jag värderar ärlighet högre än vänlighet.
7. jag har varit riktigt kär 2 gånger
8. när jag var 10 fick jag diabetes, dock blev jag inte ledsen utan tyckte det var coolt att ligga på sjukhus
9. jag älskar sjukhus, miljön, doften och lugnet.
10. jag är otroligt rädd för döden 

11. jag har alltid varit en pojkflicka
12. jag gillar mörk, och då menar jag riktigt mörk choklad
13. jag sover fortfarande med en nalle, och det pågrund av att jag älskar att krama om något när jag sover och kudden duger inte!
14. jag är en "snabb" badare, jag häller upp kokhett vatten i karet, ligger kvar i kanske 5-10 minuter, sen kliver jag upp.
15. jag älskar brittisk dialekt.

jag utmanar; alla som vill göra de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0