You are so yesterday!

Funderar skarpt på att bjuda in alla mina vänner på grillfest när jag fyller!
Eller, dagen före då.

Jag fyller på söndagen den 6:e.. och då tyckte jag det passade bättre att ha grillfest på lördag den 5:e..
Och nu är min fråga:

Ska jag bjuda på maten eller ska man ta med eget?
Det brukar oftast vara så att alla äter olika, vissa vill ha kotlett, andra vill ha.. öh.. ja.. det dom vill ha!
hahaha

Men, om man ska kolla på för och nackdelar.. Så kommer det kosta mig väldigt mycket att bjuda alla på mat!
Och.. jag vill leva lite också. Man får ju faktiskt bara 1050kr i månaden!
Fördelar.. hm.. kommer inte på några.

Whatever :)
Får se hur det blir!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tkr man ska ta med eget, för tänk när tarun vill ha korv och så har du bara köttbullar :(

2010-05-09 @ 19:01:03
Postat av: Philip

Får jag komma? hehe ;) ta med eget tycker jag :)

2010-05-09 @ 19:18:27
Postat av: helena

Ohh, låt folk ta med eget :o Blir alltid dökrångligt om man ska fixa åt alla. Inte svårt för dom att ta med eget så kör på det ;>

2010-05-09 @ 23:28:59
URL: http://lyvani.blogg.se/
Postat av: Anonymt smakråd.

Jag lägger min anonyma röst på att ta med eget, snarare att du ska bli bjuden som fyller år ju! :D

2010-05-10 @ 19:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0