When you're crashing down.

Framgång.

Förut betydde det ordet för mig att man var känd.
Som alla dessa skådespelare och kändisar.
Man blev igen känd på gatorna, folk skockades bakom en, alla skrek efter autografer.
Det var framgång för mig.

Men nu har jag insett, att vara känd är inte att vara framgångsrik. Inte i mina ögon.
Inte heller att vara bra på att sjunga, dansa, skriva texter eller att bygga saker.
Jag har fått en helt ny syn på just det nu, framgång.

Att nå sina mål, det är framgång för mig.
Det kan handla om stora och små mål.
Som att man kanske vill övervinna sin scenskräck, eller att man vill lära sig spela några ackord på gitarren.
När man väl uppnår dessa mål, då är man framgångsrik.

Att utvecklas, nå framåt, klara av hinder är framgång.

Och om vi ska glida in på mig och mitt liv så.. Kan vi komma fram till slutsatsen att jag inte är framgångsrik.
Jag har många saker jag vill lyckas med men aldrig klarat av det.
Men jag ser ljust på framtiden och tror på mig själv faktiskt, även om det inte framstår som det.
För det målen jag har i livet, det är:

Att mina vänner ska må bra och vara glada.
Att min familj mår bra och är glad (höhö, upprepning)
Och att jag på något sett ska nå ut till folk med min musik och min röst.

öh, ja.. precis.
där avslutar vi detta inlägg med några bilder och ett sista uttalande.

Jag är hellre smart och ful, än snygg och dum!
   

FINA KLICKBARA BILDER.


Kommentarer
Postat av: Philip

ah, you finally understand my child! you have done well! :D

hehe nejmen lika välskriven som alltid cicci! :D

2010-05-07 @ 23:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0