So live and let die

Okej, har inte bloggat ordentligt nu. Så.. här kommer en snabb genom gång vad som hänt i mitt liv sen i tisdags.

Tisdag:
Från kl16:00 var det körrep i Seljansborgs kyrkan (sandviken) för vi skulle som sagt han Körkonsert kl19.
Och det var riktigt nice faktiskt, när vi inte övade satt vi ute i solen och myste. Tills den försvann.. haha
Sen, när klockan väl var 19:00 började konserten. Och guuuuuuuuuuuuuuud va roligt det var.
Min klass hade sin kör debut! Vi sjöng låten Erie Canal, det gick asbra även fast några från klassen saknades.
Men roligast på hela kvällen var Beatles medleyt. Helt underbart var de.


Onsdag:
Då följde jag med bästis och red.. jag RED. På en häst, helt själv.
Nu måste ni vara stolta över mig, hihi.
Sen åkte vi till Hålldammen och tittade hur det såg ut där, kände på vattnet också.. SNART KAN MAN BADA. eller inte. Sen blev det bara chill resten av dagen!

Torsdag:
Städade och sånt på dagen, lekte lite med lillasyster och pluggade. Sen på kvällen tänkte jag och Emelie titta på film, käka chips och dricka cola. Bara ta det lugnt liksom, vi orkade inget annat.

Sen ville våra kära vänner i Jäderfors att vi skulle komma dit, vi sa nej först. Men sen valde vi att åka dit ändå. Och det var jävligt nice, vi satt och pratade, spelade gitarr och sjöng och chillade! Tack alla som var där <3

Ja.. där fick ni en liten redovisning om mina senaste dagar.
Idag blir det slapp dag.



pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0