They say he loved adventure

Vad gör man när orden tagit slut eller dom inte har någon mening längre?
När allt man säger åker in genom ena örat och ut ur det andra..
Och varje handling man utför är meningslös.. känns inte..

Vad gör man då?

Måste jag skrika för att bli hörd?
Ska jag rasa samman totalt för att folk ska förstå?
Eller kanske jag ska slåss för att kännas?


Låter jag det fortsätta och hoppas på att det nånsin ska ljusna..

Jag vet inte, har ännu en gång fallit in i ett mörker.
Ett mörker som jag varken vet hur stort det är eller hur länge det kommer vara...





Kommentarer
Postat av: Anonym

asså..det går över.. jobbigt nu, men det blir bättre

2010-05-31 @ 20:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0