Take a sad song and make it better

Okej.
Min dag har inte varit den bästa, eller rättare sagt.. Min helg har inte varit den bästa.
Sure, har haft sina fina moments.
Men resten har bara varit crap.

Har haft en klump i magen enda sen natten fredag till lördag.
Har varit nedstämd, har varit med om en massa som jag inte förstår mig på.
Har även fått höra några saker jag aldrig trodde någon skulle säga till mig.

Så, det har varit en händelserik helg. På både gott och ont.

Nu ska jag sätta mig ner, dricka pepsi och kanske rita lite. Eller läsa.
Nej förresten, kan inte läsa eftersom jag glömt min bok i skolan (y)
Okej.. jag kanske ritar istället då.

Om det är någon som vill hitta på något eller bara vill prata lite så finns jag på sms!
0708350201

bloggar mer antingen ikväll eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gillar låten! :)

2010-05-02 @ 18:44:42
URL: http://barajennifer.webblogg.se/
Postat av: Philip

Det gör du rätt i cicci! :D

2010-05-02 @ 22:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0