Sometimes you gonna have to loose.

Som sagt, musik täcker nog upp 85% av mitt liv.
För det första går jag musik på Estet, första året...
Och för det andra påverkas vi alla av musik, alla lyssnar på nån slags musik.
Så, det är nog inte bara för mig musik betyder mycket.
Musik betyder något för alla.

Men, om jag ska komma till saken.. Satt på youtube och klickade runt på lite Acapella covers, också hittade jag den här. Trodde först det skulle bli en hip hop version av låten. Eftersom killarna såg lite ut som "hiphopare"
Som vanligt var det jag som dömde efter utseendet. Dom gör den riktigt bra. Ska jag vara ärlig hatar jag orginalet med Miley Curys.



Här en version med Nick Pitera.
You gotta love him


Kommentarer
Postat av: The big H

Oh shake that booty Cicci ;) just do it ;) mmmhmmm ;)

2010-05-07 @ 15:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0