Sol vind och vatten är det bästa som jag vet.

Ja, nu är det så att jag vill göra något roligt och.. annorlunda(?) i bloggen.
Säkert tusen andra som gjort/gör sånt här. Men, jag gör det på mitt vis.. Jag kopierar inte åsikter av andra.
Utan jag skriver utifrån min egna erfarenhet och vad jag tycker om/tycker är bra.

Så nu kör vi!



WOHO VA ROLIGT.
När det gäller det här kommer jag då skriva om.. saker jag tycker man ska göra på sommrarna, lite typ.. mode, lite små tips om vad du kan göra för att förbättre vissa saker, etc.

Som t.ex.
Ni vet säkert redan det här, men jag skriver det ändå. And you can't stop me.
Alltså, nu ska jag ge ett tips på hur man kan förbättra brännan och bli brun snabbare!

Steg 1: Leta upp dina badkläder!
Steg 2: Åk till stranden/poolen/ eller använd duschen.
Steg 3: Är ni på stranden, så gå ner till vattnet och kliv i.. va kvar i vattnet i några minuter. Gör samma sak om ni är vid poolen eller använder duschen
Steg 4: Gå upp och lägg er i solen, ligg kvar tills ni är heeeeeeeelt torra.
Steg 5: När ni väl är torr.. Hoppa i vattnet igen!
Steg 6: Upprepa hur många gånger ni vill!


Efter det här garanterar jag er att ni är bruna som negrer... eller röda som räkor.
Eftersom vattnet reflekterar solens strålar så ger det en bättre effekt.

Kanske ska ta upp några viktiga punkter också!
1: ANVÄND SOLKRÄM, JAG LOVAR.. NI BLIR BRUNA ÄNDÅ BRUDAR.
2: Jag vet att jag skrev "upprepa hur många gånger ni vill" men.. kom ihåg att det inte är särskilt bra att ligga i solen en hel dag.
3: Mellan kl:11 och kl:15 är solen som starkast. Då är det inte särskilt bra att ligga och glassa i solen för länge. Tänk på de!

Hihi, så.. det var dagens tips.
Imorgon kommer ett nytt!

PUSS OCH KRAM PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0