Närkontakt.

Jag såg en film idag som heter "The fourth kind"..
Som vanligt läste jag på baksidan för att se vad den handlade om..

såhär stod det:
"Dr. Abigail Tyler videodokumenterar vittnesmål frnå människor som kan ha blivit bortförda av aliens.."
Redan där tänkte jag "nej, vafan.. inge Sci-fi tack!" men fortsatte läsa.
"..i Alaska, där antalet rapporterade fall är högre än någon annanstans. Det visar sig att deras historier, oberoende av varandra, innehåller snarlika detaljer och Tyler kommer en skrämmande sanning på spåren"

Och längst ner stod det "BASERAD PÅ VERKLIGA HÄNDELSER"
där fastnade jag, eftersom jag älskar filmer som är baserad på verkligheten.

Satte i skivan och började titta, inte allt för hoppfull att den skulle vara bra.
Och i början berätta Milla Jovovich om filmen och säger typ "what you are about to see, is extremly disturbing"

jag bah: WOHOOOO!

Filmen innehöll riktiga videoinspelningar från när Dr. Abigail hypnotiserar sina patienser för att dom ska minnas saker dom sett/hört.
Och dom filmklippen var väldigt obehagliga att titta på. Tänker inte berätta vad som händer.. ni får se på trailern och sen se filmen. Den är verkligen sevärd.


Kommentarer
Postat av: Philip

Jag ska ta mig en titt! :D

2010-05-03 @ 19:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0