I'm so tired of being here.

Åh, va trött jag blir på den tekniska utvecklingen.
Jag vet, det där lät lite konstigt.. Men jag menar det verkligen!

3D Bio har ju funnits rätt länge.. Och det är ju en upplevelse att gå på bio i 3D.
Och nu har alla dessa elektronikföretag börjar med 3D tv.

Så man kan se sina favorit program i 3D...


Vafan är det här?

Snart behöver vi väl inte ens resa på våra feta arslen och gå ut för att köpa mat!?
Jag blir så irreterad!! Jag tycker det är bra nu.. som det är.

HD tv funkar för mig.. att man kan se filmer i 3D på bio funkar för mig.. Köpa kläder från internet funkar för mig.
Men snart kommer vi bara behöver klicka lite med våran datamus så har vi det hemma i brevlådan inom nån dag.
Visst kan det verka bekvämt.
Men det kommer bara sluta med att vi sitter hemma och blir feta.

Det är ju något speciellt med att t.ex. åka iväg till Hemmakväll med sina vänner och välja bland alla tusen filmer, sen åka vidare till affären och köpa massa onyttigt och sedan dra hem och ha det mysigt!

Det är verkligen inte samma sak att sätta sig i soffan, klicka runt på tvn och hyra en film digitalt och sen sitta där och kolla.

Samma sak med shopping. Visst är det nice att ibland kunna beställa det man vill ha från nätet.
Men det är ju skitroligt att åka med sin bästa vän t.ex. och testa en massa kläder i butiken! Fula som snygga kläder! Sen att sätta sig på donken och ta en cheesburgare och cola efteråt är ju inte heller helt fel?

Så.. jag är otroligt trött på utvecklingen.

Är inte ni de?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0