I love you and that's all I know

Höhö, I agree med Emelie just nu.
Känns som att man nyss började gymnasiet, typ 3-4 månader sen.. och nu har man snart gått färdigt första året och om ca 3 månader börjar man i tvåan.

Det är helt insane. Jag fattar inte att man växer upp så fort.
Som med min lillasyster, hon fyller 6 år i sommar och i höst börjar hon skolan, skolan.
Jag tycker det var nyss hon var en liten bebis som knappt kunde prata, nu kan hon räkna på engelska t.o.m.
Och jag tycker det var nyss jag gick i nian med min älskade klass.

Man hinner väl inte säga nationalencyklopedin innan man är 19 och tar studenten.
Jag både längtar och bävar efter att sluta skolan.
Eftersom jag hamnat i en sån underbar klass med så extremt awesome människor..
Känns som att jag vill gå med dom tills jag dör..
Och jag längtar också, eftersom det ska bli underbart att börja livet på riktigt. Börja jobba, flytta hemifrån.
Känns lite som en nystart.

Och eftersom det här första året gått så snabbt, så är det mycket möjligt att det resterande 2 åren kommer gå lika snabbt.
Och det är kind of sad.
Men, vi får väl ta vara på den tiden vi har ihop? Right? ;)

HÄR ÄR JAG 2007                          OCH HÄR JAG 2010 
  
Big difference?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0