I look up to.. everything you are.

Jobbigt!
Hade ensemble idag.. Och dom skriver upp på tavlan att 28/5 ska vi uppträda med några låtar på Krysset i sandviken.
När jag läser "28/5" får jag för mig att det inte är nu på fredag utan veckan efter.
Så, jag ligger alltså 1 vecka efter i mitt huvud..

Iallafall.. Jag brister ut i panik "NÄSTA FREDAG!?!?" och alla typ "Nej.. nu på fredag?"
HAHA.. som sagt. Jag är efter!
Men, ja.. Estet uppträder på krysset på stan i sandviken på fredag! 14:00 tror jag det börjar.
Det är väl bara masa sig dit då? ;)


Nu finns det NÄSTAN bara bra saker att se fram emot.
Min födelsedag om 13 dagar t.ex. Det är nice.. Också skolavslutning om ca 18 dagar.
Det är också nice.
Och det är ju typ sommar ute också! Det gör bara humöret bättre.

Så nu ska jag nog ta mig en dusch och raka benen så man kan ha shorts på sig imorgon utan att skämmas ihjäl för sina håriga ben!
Höhö..

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0