I had to find you.. tell you I need you..

Nu taggar vi sommar!
Har tittat på lite sommar kläder.
Ska ju skaffa ny bikini.. och vet inte om jag ska köpa en vit.. eller en leopardmönstrad.
Vad tycker ni?




Båda var ju snygga.. hm :(
Sen så har jag tittat på lite klänningar och sånt..
 


Sommaren kommer bli nice.. Det jag har planerat (inte riktigt bestämt än) är:
Jäderfors holme och dansa..
P&L.. ska gå minst 2 dagar iaf!
Läger i Torpshammar (ska anmäla mig idag)
Rättvik med bästis..
Sola och bada en massa
Grilla med vänner
Bada minst 2 gånger i havet (badade inte en enda gång i havet förra sommaren :(..)

Mja.. blir väl mer planerat!
Nu ska jag sätta mig vid tvn.

pusspuss



Kommentarer
Postat av: Emma

ASSNYGG SKJORTA!

2010-05-18 @ 15:15:46
URL: http://emzofc.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Den leopardfärgade! :D

2010-05-18 @ 16:37:40
URL: http://barajennifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0