He had a heart of stone..

I have arrived in the place called Furubo, Vassunda, Uppsala, Uppland, Svergie ÄSCH NI FÖRSTÅR!

Har nyss vaknat och käkat lite frullebrulle. Ska strax iväg med mamma och kolla på lite kläder.
Det är nice.

Ska försöka hitta en fin liten klänning att ha på skolavslutningen.. typ.
Får se hur det går, jag och klänningar går inte hand i hand precis.

Men, whatever.

Sen så ska vi fira mormor, kommer förbi lite folk.
T.ex mina söööööööööta tremenningar, ska imponera på dom lite med min gitarr! jag vet att den minsta älskar gitarrer :)

Aja, blir väl mat och tårta och trevligt sällskap.
Och alla ni som ska på Cruisingen och som ska festa och sånt idag:
Hoppas ni får det trevligt!


Och en hälsning till mina kompisar (delvis dom som ska paddla imorgon
FESTA LUGNT
;)

Det var allt från mig de, peaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0