All we need is just a little patience

I'm so god damn confused, seriöst.
Jag vet varken ut eller in.

Vet inte hur jag ska ager, tänka eller tala.
Det är bara tomt i huvudet.
Har aldrig någonsin känt såhär, det är något som gnager i bakhuvudet på mig.
Men jag har ingen aning om vad det är, eller vad som orsakar det.

Jag vaknade imorse t.ex. och visste inte vad jag skulle göra.
Om jag skulle gå upp, ligga kvar, sova eller vara vaken.
Jag var grymt förvirrad...

Får se hur det blir när jag vaknar upp imorgon.

Men det.. största problemet nu, är att jag känner mig ensam, jag känner mig elak, jag känner mig som en dålig vän och jag känner mig som.. ja.. rent ut sagt, en dålig person!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0