<3

Det finns en sak jag saknar nu, mer än något annat.
Jag kan tillochmed säga att jag saknar det mer än kärlek..

Och det är sena, svala, ljusa sommarkvällar.
Att bara kunna sitta runt en eld med dom man älskar mest, sitta och prata, spela gitarr, ta det lugnt.. och försvinna från verkligheten i några timmar.

Tänk er in i min position.. Tänk er att ni har massor av dåliga tankar i erat huvud!
Ni har en sjuk lillasyster och då menar jag riktigt sjuk, även om det inte syns. Och ni har massor i skolan och erat självförtroende är alltid på -0..

Kan ni förstå hur skönt det är att komma bort från allt det där?
Kanske svårt att sätta sig in i hur jag känner.

Men det är verkligen något jag längtar efter, och saknar.

SNART ÄR DET HÄR DOCK<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

<33333333

älskar dig meeeeest

2010-05-08 @ 23:49:10
URL: http://emmmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0