When the cold of winter calls

Nu laddar jag upp inför dagen!
Lyssnar på lite bra musik.. går runt och smådansar lite, hör dessutom fågelkvitter utanför fönstret!
Det gör en på bättre humör!

Fast att titta ut genom fönstret får en att vilja dra ner persienen.
Jävla snö, gå och dö!
Aja.

Ska väl fixa håret och så sen gå förbi ica en snabbis innan jag går till bussen, i'm in desperate need of coke.
Och ja..
Ni får kalla mig beroende, för det är jag nog också!

Det ska bli kul att träffa klassen igen iallafall, efter en helg.
Har lite abstinens faktiskt.
Min klass är underbar, så ni kan inte sätta er in i min situation.
Hehe

Nä, nu kanske man ska fixa iordning sig.. Så människor man möter ute inte ryggar tillbaka i skräck när dom ser mig!

Ha en bra dag!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Leénde guldbruna ögon :'D

2010-03-22 @ 11:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0