Nobody wants to die in vain.

Gårdagen var nice!
Jag tyckte jag var sen hem till Ami eftersom vi skulle vara där 18, jag var där 18:30 typ.
Men, jag var först!
De andra kom ju inte förens vid 19:30.
Jag tyckte jag var seg ja? Tydligen finns det segare människor ;)
När alla hade kommit så satt vi inne på Amis rum och typ, lyssnade på musik, fick se lite old pics på Ami och typ.. flummade.
Sen gick vi in i tvrummet och käka pizza och kollad på film.
Kommer dock INTE ihåg vad den heter..

Handlade iallafall om en kille och en tjej.
Tjejen var självklart sen såndär stereotype girl.

Alltså.

Klädstilen var en sån stil som filmvärlden anser vara "tjejstil".. Kjolar och västar och blablabla. Ni fattar!
Hon var också plugghäst, bra betyg liksom, opopulär pågrund av det.. etc etc.

Killen var det samma sak med.
Sportkille, snygg, bråkstake, har skolans snyggaste men dock blondaste tjej till flickvän.

Filmen handlar om att dom bråkar och sen en vacker dag har de bytt kroppar.
Så tjejen är inne i killens kropp och killen är inne i tjejens kropp.
Dom måste "kämpa" för att klara av den andres vardagliga saker.

Den var bra, fast vi tittade inte så värst mycket på filmen..
Vi spelade gitarr, gick och köpte godis, sjöng, fotade massa "porrbilder" och hade det allmänt mysigt.

Här får ni lite bilder på det hääääääääärliga gänget


      

Ehehehe... som sagt..

Kan ju bara säga att min klass är typ, grymt underbar.
Och vi hade en askalas kväll! (y)

Nu ska jag ut och fota lite eftersom det är så jävla fint väder.
Hade gärna åkt upp till Kungsberg och fotat lite, men det kan jag dock inte :(
Aja, ska snart gå och köpa kebab också, eftersom jag inte orkar laga mat!

PEJZ OUT


Kommentarer
Postat av: Philip

HEl najs :D dock så ska jag och david bräcka den här kvällen hårt imorrn!!! ;)

2010-03-04 @ 10:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0