Take me down to the paradise city

Okej, måste bara berätta om en lite smårolig grej.

Natten till tisdag skulle jag gå och lägga mig.
Jag var troligtvis låg (lågt blodsocker) eftersom jag skakade och var hungrig.
Men jag brydde mig inte om det, eftersom det kändes mer som att jag mådde illa än var hungrig.

Så jag lägger mig och försöker sova, men jag kunde inte somna..
Därför sätter jag igång en skiva och försöker somna till den istället.

Tillslut somnar jag.

Väl sovandes drömmer jag att jag är hungrig och ovanför min säng hänger det en afrikansk mask (alltså inte en mask som är i jorden, utan en mask man har på ansiktet).. Och i drömmen får jag för mig att sånna masker går att äta.. Så jag vaknar till lite, lyfter ner min mask och försöker ta en tugga..
När jag väl känner träsmaken vaknar jag ordentligt och märker vad jag håller på med..
Jag försökte äta en trämask..

HAHAHA..
så jag la ner den på golvet vid sängen och somnade om.

Hahahhahahahah snacka om konstig upplevelse.

Kommentarer
Postat av: w

Dom går att äta, man måste bara tugga tillräckligt länge :)

2010-03-17 @ 14:34:29
Postat av: Philip

hahaha :D det händer skumma saker när man drömmer! kanske ska hänga mig över din säng nästa gång då ;D eller nej! då kommer du ju tugga på mig! :D

2010-03-18 @ 19:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0