So strong, please hold on.

Hejhej!
Självklart vaknar man till en massa skit bara.. Som vanligt liksom.
Jag borde vara van vid det här laget.

Whatever.
Har ni sovit gott allihopa?
Jag har sovit som en stock som jag gör varenda natt. Eller iallafall 98,9% av gångerna.
Tänkte jag skulle ta mig ut och springa, möjligtvis fota!

Det är ju så jäkla nice väder och det har det varit ett bra tag nu. Man kan ju hoppas att snön ska smälta bort lite snabbare.

 

Aja, nu blir det lite mer städning och sen lite träning med hantlarna.

Och I have still not eaten any candy! TUMMEN UPP

pejz out

 


Kommentarer
Postat av: E M E L I E [ROCKABILLY&FOTO]

SV: Jag göör bilden svartvit med hjälp av Photoshop. Du klickar på "Bild" , sen "Justeringar" , sen "Tunna ut" , sen använder jag mig av "Kurvor" för att få lite kontrast & ljusare färg åså :)



ÅÅÅ TAAACK :D

2010-03-14 @ 16:48:49
URL: http://emelieyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0