It's been a long time

Alison Krauss – Let Me Touch You For Awhile

Börjar inlägget med en fin låt! :)
Hm, jag är på bättre humör nu iallafall.. No special reason though!

Har inga lektioner idag, så jag låg och sov till 11.. Sen har jag bara slappat.
Men nu är det slut med det!

Ska ta mig några dans-turer med spelet Just Dance!
Ett spel till Wii som gå ut på att dansa lika som personen på tvn gör!
Riktigt rolig och jobbigt!

Sen ska jag ta ett långt bad.. eller en lång dusch.. vi får se vilket det blir!
Vet inte riktigt vad jag är sugen på nu..

Sen ska jag in på internet och leta efter en speciell tröja jag vill ha!
Har letat som en tok i alla affärer (ok.. inte alla, men många!) men inte hittat den.

Såhär ledsen blir jag över det =  :(

Aja, nu drar jag mig härifrån till tvn.

Puss!

Kommentarer
Postat av: E M E L I E {ROCKABILLY&FOTO]

sv; Åååå taaack :D

2010-03-24 @ 14:40:11
URL: http://emelieyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0