I'd give you my soul.. if you'd just let me in.

Åh, jag är så irreterad!
Mitt favorit program som ALLTID visas på tisdagar, visas självklart inte idag!
Snacka om besvikelse.. Så jag orkade inte titta på tv alls..

Cp skit..

Sitter istället här och lyssnar på Mariah Carey, Toni Braxton, Celiné Dion och Whitney Houston istället.
Jag har aldrig riktigt gillar Mariah, men vissa låter är väldigt bra faktiskt!

Mariah Carey – Hero

And then a hero comes along,
With the strenght to carry on,
And you cast your fears aside and you know you can survive,
So when you feel like hope is gone,
Look inside you and be strong,
And you'll finally see the truth that a hero lies in you.

Även om texten är väldigt fin.. så känner jag ingen koppling till den. tyvärr.

Céline Dion – S'il Suffisait D'Aimer

"Moi j'offrirais mon âme, mon cœur et tout mon temps
Mais j'ai beau tout donner, tout n'est pas suffisant
"

*

"Jag skulle ge min själ, mitt hjärta och all min tid
J
ag ger allt, men allt är inte tillräckligt"


Fina låtar
Ska försöka skriva en egen text nu..
Får se hur det går!

Byebye

Kommentarer
Postat av: Henke

Åh jag vill också skriva en text :O men mina blir så jävla dåliga xD

2010-03-30 @ 23:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0