Everybody wants to be understood

Näe, vilket jävla emo jag har blivit.
Jag bara klagar och berättar om hur dåligt mitt liv är..
Har väl förlorat en massa läsare vid det här laget.


Just nu sitter jag och försöker göra lite svenska arbeten, skriva en novell och sen skriva en fabel.
etc etc etc.

Går dock inge bra.. därför tänker jag lyssna på underbara Josh Groban och käka vindruvor.
Kanske jag går och tittar på tv istället.
Vi får se hur jag gör.

Något måste jag göra iallafall.. innan jag dör av tristess och rastlöshet.
Aja..
Ni bryr er....


Josh Groban – You Are Loved - Don't Give Up Album Version

Josh Groban – To Where You Are

Josh Groban – Remember - From "Troy" Soundtrack Album Version

Kommentarer
Postat av: Philip

Alla klagar då och då :)

Mr Groban funkar när man vill softa! bra val av musik :)

2010-03-21 @ 21:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0