Don't stop living

Igår kväll/natt och idag har inte varit världens bästa.

Började med att jag kom hem från innebandyn och jag kände mig extremt trött..
Kunde dock inte komma på varför.. Sen kom illamåendet.

Jag tänkte att jag var väl hög (högt blodsocker) eftersom jag hade druckit energidryck och sånt innan innebandyn.
Så jag tog insulin och tänkte att det skulle bli bättre. Men icke sa nicke..
Det blev sämre och sämre.

Så jag kunde inte äta när jag kom hem och jag var inte ens hungrig.. Men det behövdes eftersom jag har diabetes.
Men som sagt, fick inte i mig något.

Och vid 11 gick jag och la mig.. Eftersom jag var helt slutkörd.
Somna kunde inte eftersom jag mådde så illa.
Gick tillslut upp och stoppade fingrarna i halsen.. tänkte att det skulle hjälpa att.. ja ni fattar.
Men det hände inget.. Så jag fick gå och lägga mig igen.

Somnade ändå tillslut.. Men idag har jag mått illa och inte haft nån aptit alls..
Har druckit ett halvt glas juice.. En kopp med yogurt och ätit lite gurka och godis.

Mår exakt lika dåligt nu.. så.. Min helg har inte varit så bra :(
Skulle ge ALLT för att få vara med mina underbara kompisar nu.. få skratta lite liksom.
Men aja..

Nu ska jag titta på film..

Pejz ouuuuuuuuuut


Kommentarer
Postat av: Philip

Usch sånt där är aldrig kul! bra att du försöker i alla fall :) keep it up!

2010-03-21 @ 15:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0