Crash into the hollow years

Dagens outfit



Jacka - New Yorker
Grön tröja - lånad av syster
Svart linne - Gina Tricot
Jeans - Cubus
Pumaskor - Skohuset
Halsduk - Vero Moda
Solglasögon - lånade av syster
Väska - H&M


Dagen bjöd inte på någon fin outfit.. Eftersom min morgon förstördes pågrund av saknat smink (som lillasyster hade tagit) Men dagen var bra ändå, lektioner med min underbara klass, Valbo med bästis, kör med dom bästa!
Ska lägga upp en bild på gårdagens outfit också, lite senare dock.

Nu ska jag följa med syster till ica.
Kommentera gärna, puss!

Kommentarer
Postat av: Philip

Jag körde någonting liknande idag :D du vet vad dom säger! stora hjärnor tänker lika! :D

2010-03-18 @ 19:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0