And it's easy to give in to your fears

Åh, så grymt irreterad man kan bli!

Jag är både arg, irreterad och sårad.
Du får det att låta som att jag inte försöker göra något åt det!
Men screw you!!!!!!!!!!
JAG FÖRSÖKER VERKLIGEN, jag gör mitt bästa.
Kan inte göra mer än det.

och att du säger "Hepp, då får du sitta där ensam då" får mig ju att känna mig bättre.
Ja, jätte mycket bättre.

*


Förlåt.. men jag är så jävla arg att jag bara vill skriva av mig.
Längtar tills imorgon kväll, då de bästa i hela världen kommer hem till mig!

Godnatttttt

Kommentarer
Postat av: eMmEmEmELiEIEe

HAHA UNDRA VEM DET ÄR SOM SITTER ENSAM?!?!

tönt.

2010-04-02 @ 02:19:15
URL: http://emmmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0