Mornie utülie

Woho, fyra dagar sedan jag skrev i bloggen.
Jävlaru va jag inte haft tid att skriva, är lite sjukt.

Så fort solen tittar fram, kvällarna blir ljusare och värmen kommer så blir man mer och mer inaktiv på datorn.
Inte för att jag har något emot det.
Är jävligt glad att jag har vänner att umgås och har rolig med istället för att sitta och kolla igenom hela facebook efter något roligt!

Har suttit minimalt lite vid datorn de senaste två veckorna.
Och ja.. vad finns det att säga.

Har hunnit fylla 17 år, har sjungit för ettorna, tvåorna och studenterna med kören, haft skolavslutning, varit med UnskinnyAnders och ClabbieClueless och med järbo gänget och åkt massa moppe!
Dock har jag inte hunnit tagit mitt första dopp eftersom i slutet av maj och början av juni så har det antingen varit kallt eller så har det regnat.

Får hoppas att det blir av snart iallafall! Astaggad på sol och bad!

Jag kom nyss hem från sandviken nu, efter en trevligt eftermiddag/kväll med trevligt folk!
Fast jag har haft väldigt ont i min högra axel hela dagen, det hjälper inte med massage heller..
Lite små trist. Men vad gör man? Lite smärta får man väl leva med!

Hm, tänkte även sända my reagards till kompositören Howard shore:
Tack för att du skapat den underbara musiken till Sagan om ringen triologin.
Blir helt till mig varje gång jag lyssnar på den.. hihi



Varför jag kom in på det ska jag förklara!
Idag var det ju som sagt studenten och Musikal treorna sjöng "Into the west" med Annie Lennox.
Och det var något av det vackraste jag någonsin hört, var nära till tårar flera gånger.
Dom är helt underbara, tjejerna som gick musikal!
Texten passade även in i sammanhanget, riktigt bra gjort!

"Don't say, we have come now to the end. White shores are calling, you and I will meet again"

Fin fint!
Nä, nu ska jag spela in lite.. sen blir det chips och cola!!
Byebye :)


Kommentarer
Postat av: Anonymt smakråd.

hm, önskar man kunde säga det samma!

men datorn är min oönskade bästavän atm (y)

2010-06-12 @ 00:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0