Tävling med Feber och Telia

OK!
Nu är det så att Feber och Telia en tävling där man kan vinna en iPhone 3GS med ett Telia Refill kort på 1000 kr (woho säger jag bara)
Och nu tänker jag vara med i den tävlingen, tyvärr brukar jag aldrig vinna när jag ställer upp i tävlingar. Men man kanske har tur den här gången, who knows?

Och svaret på frågan är: 5000 fria sms i månaden.

Första anledningen till att just jag vill vinna en iPhone är att man kan göra så mycket med den, man kan ha en massa applikationer, titta på film, det är touchscreen, etc!

Andra anledningen är att jag gärna skulle vilja ha en ny, modernare mobil.
Hela mitt liv har jag fått ha begagnade mobiler, från pappa, syster, mormor.. Och alla har varit tegelstenar.
Just nu har jag en någorlunda bra mobil som man kan lyssna på musik med, men kameran är urusel och mobilen krånglar en massa.
Så en ny mobil hade varit underbart och eftersom jag är tokig i film skulle iPhone funka väldigt bra för mig!'

:)

Gå in och tävla du också, vem vet?
Det kanske är din tur dag?

http://feber.se/teliamax25/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0