Every step I take and every move I make

"Jag vill inte såra dig
Men hur jag än vrider och vänder på det vet jag att jag kommer göra det i slutändan.
Det har gått för långt och jag vet inte hur jag ska ta mig ur det här utan att skada varken dig eller mig.

Fast jag måste göra det här för min egen skull, för att jag ska må bra.
Men jag mår inte bra om inte du gör det!

Egentligen borde jag bara stänga in mig på mitt rum och inte komma ut.
För vad jag än säger, varje liten sak jag gör förstör ju bara.
Även om det bara är de tre små, vackra, snälla orden "jag älskar dig", en omfamning eller en förolämpning..
Det bara förstör.."



GAAAAAAAAH, idag har jag cyklat en mil.. det var skönt samtidigt som det behövdes!
Sen har jag bara haft det tråkigt, läste ut boken Så länge vi båda andas idag för andra gången, sovit, tittat på tv, spelat kort och varit ute.
Finns inte så jättemycket att göra här tyvärr, lite trist.
Imorgon ska jag, mamma och systrarna åka till "Pelle svanslös hus" inne i uppsala, blir nog roligt för småtjejerna.
Sen blir det nog lite shopping i uppsala, jag behöver nya underkläder och tröjor!

Nej, nu ska jag fixa lite kallt vatten, sen sova eller läsa.
Bloggar mer imorgon!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0