if you got the money, I think it would be funny.

Hej allihopa.
Jag är äntligen hemma, så skönt. Men jag saknar Emma något otroligt.
Men men.

Jag kom hem vid 5 igår och sen vid 7 kom bästis hit, vi typ.. satt vid datorn hela kvällen, också var vi väldigt tjocka. Vi gick till ica och köpte 600g godis, 300g chips, 4 liter cola och dipp.

Vid klockan 2 var allt slut, förutom godiset. Hehehe

Idag vet jag inte vad vi ska göra, vi tänkte gå till McDonalds och tillbaka men.. Vi orkade inte.
Så just nu ligger emelie och trynar i sängen och jag sitter här, jag ska nog sätta på lite musik, fixa lunch och ... dampa på Emelie.

Skriver mer ikväll när jag är piggare

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0