We were ment to be

Godmorgon alla!
Ny dag, nya utmaningar.

Nejmen, haha.

Idag ska jag sjunga nere på stan, ska sjunga låten Empty Room. Eftersom Melodifestivalen kommer hit på lördag så är hela sandviken taggad!
Det går nog bra, låten är inte så svår, lite tråkig kanske.

Iallafall, min sångpedagog kommer och hämtar mig vid 08:15 för genrep.
Sen har vi typ ingen Kuhi, eller jo. Men vi fick jobba vart vi ville, skulle vi skriva och sånt så kunde vi  lika gärna göra det hemma. Men om vi skulle spela i grupp så var det bättre att vara på skolan.

Jag ska skriva en låt, så jag kommer vara hemma.

Dessutom tror jag solen kommer komma fram idag.
That's freaking awesome!
Hörde lite fågelkvitter igår också.

Men, nej.
Nu ska jag inte sitta här och skriva om massa onödiga saker, måste fixa till mig lite så inte min sångpedagog ryggar tillbaka vid första anblick.

Ha en bra dag hörrni!

Och om ni vill så tycker jag ni ska vara vid Festivaltältet på stan vid typ.. kl14-16
Kommer bli sång från både Estetiska programmet och Kulturskolan!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0