Love only gets you down

Halloj!
Just nu sitter jag hemma, stannade hemma från skolan idag pågrund av att jag mådde dåligt :(
Jag pluggar text till en låt jag ska sjunga på torsdag, snart ska jag göra lite gitarr läxa också.

Om jag har ork till det vill säga.
Kanske kan skriva lite om min gårdag.

Skola från 08:10-13:45
Väldigt skön dag, min grupp var bäst på Ensemblen
"So ferry... cross the mersey"

Haha, låten är väl inte så super bra men den duger. Läraren tycker det är ett bra groove i den..

Sen efter skolan åkte jag till Hofors med Henke :)
Det var skit kul faktiskt, vi spelade Halo 3, åt choklad, sen jordgubbspaj och sen tittade på filmen "9"!
Filmen var faktiskt jättebra!
Den handlade om några trasdockor.. öh.
Näe, jag suger på att skriva och berätta om filmer..

(OBS! Denna text är INTE kopierad från Wikipedia!!!)

A Scientist creates a small mechanical humanoid Homunculus (also called "stitchpunks"). The Scientist believes humanity caused its own doom by blindly pursuing science and technology. Using a talisman, he gives life to the doll (9), then dies.

9 awakens in the Scientist's workshop, finding the talisman. Outside, society has been destroyed, and the Earth left desolate. Seeing someone below, 9 tries calling out but is unable to speak. He grabs the talisman and runs outside. He comes across 2 who gives him a doll's voice box. They are attacked by the 'Cat Beast' which captures 2, taking him to three tall shapes. As he is running away, 9 tears his shoulder, and eventually passes out from exhaustion.
*

Eh, ja.
Hoppas ni förstår engelska.
Bra var den iaf. Fatta ni inte vad som står i texten här ovanför så får ni kolla på trailerna här istället! :)



Nu ska jag sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0