My troubled mind

Hm, vad hände igår?
Hade 21 st unika besökare.. av någon okänd anledning.
La aldrig ut nån länk nånstans eller så.

Men, kul det! :)
Jag hoppades som sagt på att få mer läsare nu när jag inte är jätte aktiv på bilddagboken.
Dagen var rätt bra, fick bra kritik på både sånglektionen och gitarrlektionen.
Hade som sagt bara estetiska ämnen idag, Gemu, Kuhi och sång/gitarrlektion.
Egentligen har vi eso också, men läraren var på möte.

Så idag slutade jag vid 12.
Det var supernice!

Sen jag kom hem har jag typ, städat och druckit en massa vatten, nu sitter jag och knarkar Sofia Karlsson.
Hehe.

och ni suger på att kommentera

Pejz out

Kommentarer
Postat av: Robin Söderlund

Hej!

Robin Söderlund heter jag och driver en blogg som heter R' Fashion.

Nu tänkte jag bara snabbt tipsa om min blogg som bygger på en hel

del mode - ur ett manligt perspektiv. Det finns väldigt många damer

som har valt att blogga om mode - men herrar finns det inte många.



Men nu har jag startat en blogg som jag hoppas att du kan komma att

tycka om. Jag hoppas inte att du ser detta som jobbig reklam, utan att

du kanske kan ge bloggen en chans.



Själv så ska jag nu slå mig ner och läsa din blogg, för att se om den kan

falla mig i smaken. Kanske är det till och med så att du använder dig

av bloglovin.com och skulle vilja lägga till varandra där? Det är alltid

trevligt att lära känna nya bloggare ute i vårt avlånga land.



Kolla gärna in bloggen och hör av dig via en kommentar.

Stort tack på förhand och ha nu en fortsatt trevlig onsdag! :)

2010-02-16 @ 18:52:50
URL: http://rfashion.blogg.se/
Postat av: Robin Söderlund

Trevligt trevligt!

Hoppas jag ska kunna leverera :)



Allt bra med dig annars då? :)

2010-02-16 @ 19:12:33
URL: http://rfashion.blogg.se/
Postat av: Jennifer

ska vi följa varandra på bloglovin??? :)

2010-02-16 @ 19:21:58
URL: http://inteklokihuvudet.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jag har lagt till dig också, den tilltalade mig :)fin

2010-02-16 @ 19:28:03
URL: http://inteklokihuvudet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0