The candles are burning out

Åh, jag skulle behöva nya kläder.
Eftersom jag ska sjunga försöker jag hitta något passande att ha på mig..
Såg att mamma hade en kavaj i sin garderob.
Plockade ut den, tittade på den och den såg väl OK ut, men när jag drar på mig den är den i strl 42.. alldeles för stort för mig :( Men den satt nog inte allt för hemskt...

 
Det får nog bli den ändå, känns ganska snyggt när det har med melodifestivalen och göra, typ.
här är lite bilder på hur jag såg ut innan "stylingen"



Och här är en bild på mig efter "stylingen" haha..



Vad tycks?
Blir vit tröja, svart kavaj, svarta byxor och vanliga vita puma skor. Eller så tar jag mammas kängor?
Har tyvärr inga finskor anpassade till vintern :(

Min buss går... 14:11
Det är ungefär 1 timme och 40 minuter kvar.. vad ska jag göra på den tiden?
Förslag nån, eller.. Ni alla är väl i skolan troligtvis, silly me.

Kommentarer
Postat av: SOFIEDELLTORP

skitfint!

2010-02-11 @ 15:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0