That would really mean a breakthrough

Åh, jag är så sugen att fota nu!

Dock är det kolsvart ute at the moment, suck.
Ska försöka hinna fota lite imorgon när jag kommer hem, ifall det inte hunnit blivit för mörkt då.

Är väldigt inspirerad av de här bilderna från Americas next top model, säsong 7

                              
Amanda och Caridee på övre bilden, Melrose och Eugena på nedre bilden.
 


Jag föredrar bilden på Amanda och Caridee, eftersom jag tycker dom är vackrare än dom andra tjejerna.
Men, uppifrån bilder.
Fågelperspektiv kanske det heter.

Det hade jag tänkt försöka fixa.. självporträtt då, eftersom jag inte har någon "modell"
Vill hinna få det vackra ljuset av solen, snön, den blåa himlen.
Får väl hoppas på fint väder imorgon också.

Nu ska jag fortsätta städa, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0