Push me to the edge

Godmorgon!
Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska ha för kläder på mig idag.. That sucks, right?
Är väldigt irreterad på min storasyster, väldigt orolig för min lillasyster och jag är trött..
Så jag försöker koppla av och lyssnar därför på bra musik.

Kan inte sluta lyssna på den här! Det är helt insane, den är så bra!
Älskar delarna när Josh Groban sjunger, även när Celine Dion sjunger! Så vackert.

Nu ska jag fixa till mitt hår, utan varken hårspray eller platt-tång.. Inget smink har jag heller.
Jävlar också.

Kommer få gå till skolan och se ut som ett spöke :(

Aja, that's life.

pejz out dudes!
<3

Kommentarer
Postat av: Philip

Du ser inte ut som ett spöke! Lika snygg som vanligt :)

2010-02-17 @ 20:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0