Nu kan det vara försent att säga som det är

Men fuck this shit.
Måste det börja om, nu när allt verkade så bra.

Det känns ju extremt, roligt.. Jag känner att jag inte orkar göra nånting just nu.

Trots mitt humör så gick det grymt bra på musikdatan.
Vi håller på med ett program som heter Sibelius 6. Ett musik program där man skriver av noter och tabs, etc.
Just nu skriver vi av låten "Diana" av Paul Anka... Är det Paul Anka, alltså, Anna Ankas man/exman?
Nån som vet? Jag vet inte.

Aja, whatever.
Det gick sjukt bra iallafall.
Nu ska jag iväg och ha engelska också får jag veta vad jag fick för betyg på ett engelska arbete, jag tror på typ VG, men hoppas på MVG.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0