Mitt hjärtas land.

Hm, snart är det alla hjärtans dag.
Undra vem det var som kom på den dagen? Måste söka efter lite info sen.
Jag menar, har ni aldrig tänkt hur det känns för dom som är ensamma på just den här dagen?
Att se alla söta par kramas, pussas, ge varandra rosor, kort, chokladaskar?

Och alla dessa reklamer och erbjudanden i affärerna.
Det påminner alla som är som mig vad vi är..

Ensamma

Visst ser man folk stå och pussas och hålla handen och sådant varje dag.
Men det känns som att på alla hjärtans dag förstoras allt, man ser allt så mycket tydligare.
Fast egentligen har jag inget att sakna, eftersom jag aldrig upplevt ett förhållande.

Tycker ändå att alla hjärtans dag är en fånig och dum dag.
Om den här dagen ska finnas, borde det finnas en dag för oss singlar

alla singlars dag

Det ska jag införa här i svergie.
VILKA ÄR MED MIG?

Kommentarer
Postat av: Philip

Led oss åh du store ledare! tillsammans ska vi krossa alla par och ta över världen muhahah :D

2010-02-09 @ 20:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0