I can be brown and I can be blue

Åh, va jag verkligen vill att mitt hår ska börja växa!
At the moment går mitt hår ner till brösten, typ.. och min lugg räcker ner till näsan ungefär.


Jag vill att det ska bli längre så jag kan ha den frisyren jag vill ha!
Mittbena, lååååååååååååååångt hår, lite halvlockigt, solblekt (därför behöver jag sommar!)



H��en perfekt bild p�ur jag vill ha mitt h� i frisyrv�


Appr� tjejen p�ilden.. Hon �SJUKT vacker.
Analeigh heter hon! Hon var med i Top Model season 11

Jag hejade p�enne genom hela s�ngen.
Hon kom 3:a tror jag, eller 2:a kanske! Kommer inte ih�tyv�.

Men jag �kar hennes utseende, det l�a h�t, de sm�abyl�arna, de stora bl��en och det lite sm�rkantiga ansiktet.
S�acker s�ag d�
Hehe

Nu ska jag dricka min varma choklad och chilla!
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova att köra gödsel i håret :D

Funkar ju på gräs ;)

nej men de blir nog super när de är färdig växt :D

2010-02-10 @ 20:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0