And we'll sleep under the stars, together

Jag kom på en grej nu..
Att jag brukar alltid skriva hjärtan i mina sms, eller iallafall till de flesta.

Men som sagt, jag kom på en sak..
Jag har börja ogilla alla dessa hjärtan.

Och jag tycker inte heller om sms som "Tja sötnos<3" eller.. typ sånt.
Jag blir mer glad om jag får ett sms där det står typ

"saknar dig" eller "längtar som en tok efter dig"

Ja.. jag har nog börjat gilla allt som är enkelt.. rent av enkelt.
Inte en massa krumelurer och sånt.

Onödigt inlägg, jag vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla in den här bloggen om du vill se djurplågeriet som är lagligt i världen.

http://livetibabylon.blogg.se

2010-02-21 @ 18:12:52
Postat av: Philip

haha jag får aldrig nå hjärtan ;)

Men vi har ju en bra relation än då :D

2010-02-21 @ 21:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0