Allting som vi lovade oss själva

Tjatja bloggen, eller nått.
Haha

Eftersom alla är borta från min "vännerlista" på bdb så får ni faktiskt kika in här då och då ifall ni fortfarande är intresserade av mina bilder och texter.
Att jag tog bort alla kan bero på.. ja kanske ett fult trick för att få folk att gå in på min blogg istället!

Nej

Så var det faktiskt inte.
Jag var bara trött på bdb och jag hade hemskt mycket fula/äckliga bilder där.
Men även en massa minnen, så jag valde att ta bort alla från bdb istället för att radera alla minnen.
Själv tyckte jag det var ett smart drag.

Just nu sitter jag och äter potatismos med ketchup. Eftersom jag har en väldigt ful ovana att gå och äta när jag har tråkigt. Jag är grymt förvånad att jag inte väger typ, 80-90 kg.
Och det hade nog varit sjukt mycket för min längd, hehe.

Imorgon är det skola, börjar självklart med matte och matteprov.
VI ÄLSKAR'T!
Eller inte, jag har verkligen svårt för matte just nu. Vet inte varför faktiskt.
Knasigt...

Vi avslutar med en bild.
Tänkte krypa ner i sängen och läsa lite, sen sova.
Äntligen i tid liksom, brukar vara uppe till typ 01:00-frammåt. Även fast det är skola dagen efter.
Det slutar bara med att jag missar första lektionen pågrund av att jag inte orkar gå upp.
Nu kommer jag nog sova vid 23:00-23:30

Det är bra, här kommer bilden!


Var tvungen att ladda upp den här eftersom jag saknar min älskade klass från norrsätra, så SJUKT mycket.

Godnatt allihopa!




Kommentarer
Postat av: Philip

MATTE!!! <333333333

haha släng skiten i vattnet eller nå :D

2010-02-07 @ 22:45:35
Postat av: emelie

9C är bäääääst <3

2010-02-08 @ 12:56:40
URL: http://forevernow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0