-You say i'm a silly girl, but you just don't understand-

Hej alla gobitar!
Idag är det söndag, sista dagen på veckan.

Jag tycker inte om söndagar, inte för att det är sista dagen på veckan.
Utan för att det är en sån dag då man är sliter efter att ha festat på lördagen. Eller den dagen då det inte finns något alls att göra så man blir fast framför tv:n eller datorn hela dagen.

Eller, okej.. Alla kanske inte är som mig?
SLUTA VARA SÅ EGOTRIPPAD CICCI!

Anyway, fick ju en ny mobil igår.
Och idag satta mamma in pengar, så nu har jag gratis sms! :)
Smsar ni mig inte nu så blir jag ledsen på er..

Haha

Dagen har bestått av sovmorgon till 11, sen städade jag vardagsrummet medans jag tittade på programet "biggest loser"

Och jag älskar det programmet, idag fick dom som var kvar och tävlade en varsin makeover.
Sen när dom fick ställa sig framför en spegel, så stod deras fruar/syskon/föräldrar bakom utan att den tävlande visste det. Och helt plötsligt åker spegeln bort och dom får se sin fur/bror/mamma för första gången på 3 månader.

Det var så otroligt fint, alla grät av lycka på programet, så jag började också gråta..
Haha, den som hade sett mig hade nog fått sig en trevlig syn!
Jag som står där i mjukisar, rufsigt hår och hoodtröja, samtidigt som jag grinar och plockar i cd/film hyllan!

Tummen upp för det!
Nu ska jag plugga lite, sen ska jag duscha ikväll.. Tror jag.. Vet inte om jag orkar.
Och nästa vecka är det programvecka i skolan. Med bara estetiska ämnen för min del, så jävla freaking nice!
Börjar med Ensemble i 2 timmar och 45 minuter imorgon (måndag)

WOHOOO liksom!

Hoppas ni har det bra?
Har ju varit typ "snö oväder" hela helgen, så jag har suttit inne och frysit.. Vad har ni gjort?

Aja, avslutar med en bild.
PEJZ OUT


(Här hade jag en såndär "jag-är-snygg" dag)




Kommentarer
Postat av: Philip

Blir ju lätt så du :D men programveckan låter jätte najs :O kan man inte få komma ditt och vara med en dag eller två? :D

2010-02-21 @ 21:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0