And from your lips she drew the hallelujah

försöker släppa taget om gamla cecilia.. hon som är osäker, svag och konstig.. men hon håller sig fast med sylvassa naglar.. det går inte..

hur mycket jag än försöker bli av med mina dåliga sidor och hur mycket jag än försöker bättre mig.. så blir det bara värre! Det går verkligen inte.

ueeeeeeeh.
blir så trött på mig själv.
mitt gamla jag.. eller.. mitt nuvarande jag kanske jag måste säga. det är mer än önskan att det ska bli mitt "gamla" jag.
men, iallafall.. mitt nuvarande jag är så svår att släppa.
eftersom jag gått igenom så väldigt mycket in my previous life.

så just nu sitter jag och lyssnar på fin musik och funderar på saker jag måste ändra på.
livstil, humöret, mitt beteende, etc..
 
Vi får se hur det går..


En fin låt, hallelujah med justin timberlake och matt morris

 

take mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0