Is love a lie?

blöööööööööööööööööööh.
haft en väldigt jobbig dag, har varit trött och mått dåligt hela dagen.

vid 12:30 åkte jag in till gävle sjukhus och fick en utbildning angående min nya insulinpump.
det var sååååååååååååååååååååååååååhääääääääääääääääääääääääääär jobbigt.

2 timmar med en massa "klicka på den här knappen, sen på pil ner.. och då kommer skärmen börja lysa"
typ
Hahahahahaha, ni fattar nog en massa. Eller inte :)

Sen missade jag halv 4 bussen med typ.. 2 meters marginal.
Inte det minsta kul, så jag satte mig inne på sibylla och väntade på att klockan skulle gå.
Medans jag satt där tittade jag ut genom fönstret då och då.

Och helt plötsligt ser jag världens bästa människa där ute.
hihi

Blev lite glad och sprang ut efter henne.
Det gjorde min dag<3

Och just nu sitter jag och tittar på gamla bilder från 2008 på min bdb.
Det är lite små roligt, jag och emelie skrattar åt gamla minnen!

NU SKA JAG FORTSÄTTA MED DET
byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0