Look inside you and be strong, a hero lies in you

Hade en väldigt bra kväll med mina underbara vänner!
Det känns skönt att vi kan vara... relativt öppna mot varandra.. Även fast vi är blandade (killar och tjejer)

Aja, dom kom hit vid 19 tiden, då hade jag varit så duktig man kan vara och lagat Tacos!
Vi satte oss och åt och pratade, sen spelade vi lite kort också..

Dock hade vi glömt hur man spelar "neger och president"
Så, tog ett tag att komma in i spelet ordentligt och vi spelade bara 2 gånger.

Sen så gick vi till ica och köpte en film och lite mer cola, det blev The omen och När lammen tystnar
Vi tittade på När lammen tystnar och sen satt vi i typ, 2 timmar och körde sanning och konsekvens.
Det var väldigt trevligt.

Dom gick för typ, 10 minuter sen!
Och nu ska jag sova och imorgon åker vi till mormor och morfar!

Gud vad jag har längtat efter dom, hoppas på ett litet påskägg också! tihi




JAG ÄLSKAR ER!<3


Kommentarer
Postat av: ememelieelielie

BBBÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄääääääääääääääst <3

2010-04-02 @ 02:20:42
URL: http://emmmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0