My hands seek the things I can't see

Hejhejhejhejhejhej

Alltså, förlåt för att jag inte bloggar.
Orkar bara inte.
Ska skärpa mig dock, hihi!

Min dag var bra, lika bra som igår om inte bättre faktiskt.
Solen sken idag också, men det blåste lite kallt.. det var de enda dåliga med dagen!
kom 30 minuter för sent till skolan, som vanligt typ.
Sen så slutade jag vid 11:55..
Käkade with my boys and girl.. ja.. girl! (har INTE stavad

Sen följde jag, Ami och Anders med Joel till banken.
Han skulle lösa in nån check eller så för en spelning, det var lite småroligt! Fick sitta och vänta på att det skulle bli hans tur i typ 20 minuter.

Sen gick vi mot bruket, där jag följde med Ami och Anders gick hem.
Väl hemma hos Ami blev det DAIMTÅRTA<3
En sån underbar skapelse alltså, helt unbelieveble.

Efter vi käkat upp våra stoooora bitar tårta tog vi kameran, en filt och en gitarr och gick och satte oss på en liten kulle. Där satt vi och spelade gitarr, sjöng och gjorde lite videos. Det var super ruligt!
Tihi

Sen så åkte jag hem med 15:35 bussen.. sen har jag bara suttit här och vid tvn, lagat mat har jag också gjort. Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, imorgon blir det skola, sen 3½ timmes håltimme, sen teater med klassen. Det blir asnice. Vi ska käka på stan innan teatern, myspys alltså.

Nej, nu säger jag godnatt!

Pusspuss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0