Think of your friends, the ones who cares.

Kom nyss på en sak.
Jag har inget liv längre.

Jag menar, hur ofta är jag ute med mina kompisar? Nej precis, jag har nästan ingen här i sandviken.
Alla mina bästa vänner är kvar i järbo, medans jag är fast i den här hålan.

It tears me apart!

Visst, sandviken är bra på sina sätt. Jag har närmare till skolan och.. ja.. vad mer?
Woho, jag kan cykla till bion men då är ju frågan, hur ofta går jag på bio?

Jag har vänner i sandviken, men vi har inte kommit in i det stadiet att vi kan bestämma lite inpulsivt att vi ska träffas.
Med mina vänner i järbo är det annorlunda.
Jag kan smsa t.ex emelie och fråga om vi ska dra ut och cykla kl 19 på kvällen och hon kan säga ja.

Men här, i sandviken är jag fast.
Jag är fast i en bubbla och i en ond cirkel..
Som nu på lovet..
Vakna sent, sitta vid datorn, titta på tv, gå till ica och köpa cola, sitta vid datorn till 02:00.

Låter det roligt i era öron?
Nej. Skulle inte tro de.

Jag vill ha det som förut, när jag bodde i järbo HELA TIDEN.
Och när jag kunde följa med mina vänner ut och åka moppe på en gång.

Vill jag umgås med mina vänner nu måste jag planera.

och jag är en impulsiv person....


Kommentarer
Postat av: Philip

jag känner igen om så mycket! dock så hade jag inga vänner i kågbo heller men ändå :O

2010-04-07 @ 17:36:57
Postat av: Ami

Fast cecilia, jag har faktiskt frågat dig x antal gånger om vi ska ses. och du svarar typ aldrig på msn så kan inte fråga dig heller. Jag drar mer än gärna ut med dig hipp som happ och drar med dig till typ gävle eller något fest.

Det vet du, ilyilyily

2010-04-07 @ 17:49:04
URL: http://amiadore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0