The skin on me is burning from the fires of the sun

Ja, som ni ser har jag ändrat lite i bloggen.
Har bytt bakgrundsfärg och gjort om headern lite!
Ingen stor skillnad, men lite fräschare blev det.
Var lite trött på det svarta och eftersom det är vår kändes det skönt med ljusa färger.

Kommer nog göra lite mer i designen så det blir lite roligare!
PUSS



här är några länkar förresten, till alter bridge (spotify) jag hade glömt hur bra jag tycker dom är!

Alter Bridge – Broken Wings

Alter Bridge – Open Your Eyes

Alter Bridge – Blackbird

Kommentarer
Postat av: Anonym

sniiiigggttttttttt

:DDDDDDDdddddddddddddd

adhd har ja

bye

<3

2010-04-20 @ 18:00:44
URL: http://emmmelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haldir ringer: "dödade peter jackson mig?", "ne", så gjorde han de ;pPPppPPpPppP

2010-04-20 @ 18:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0