That's why I wrote this song to sing.

HEJ ALLA SMÅ KORVAR!
höhö, insidejoke mellan mig och ami, typ.

Sitter hemma just nu, slutade för ca 2 timmar sen, det var asnice.
Tisdagarna är underbara, 8:10-12:55
Riktigt skön dag, det firade jag med lite ostpopcorn, pepsi och pk!

Så nu har jag tagit på mig syrrans sköna tofflor och hennes långkalsonger.
Strax kryper jag ner i fotöljen och tittar på tv, vet inte om det är något bra program nu dock? Hoppas det är något värt att titta på.

Här får ni en söt (!?) bild på mig, eller inte.


Thats me right now.. hehe not so cute.
Nä, nu hoppar ner i mitt sköna täcke, i min sköna, mysiga fotölj vid teven och myser!!!

TJILLEVIPPEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0